Nånting som varar för alltid

Några fler som är inne igen, vilka är ni?

Haft en bra helg även om den inte blev riktigt som jag har tänkt mig men jag är glad ändå :)

Fredagen blev lugn, mamma och pappa kom å firade mig en sväng, sen hocketräning, matlagning i bunkern och sen bara soffan. Somnade där så skönt men blev väckt av ett samtal från min Sandra :)
Igår stod Munkfors på schemat och 13 body art, det blev en medusa piercing denna gång. Är mycket nöjd med den. Får se hur det går på jobbet, hmm. Blev en sväng hem till mamma och fira henne sen kom Rickard på att han skulle till Karlstad så då blev jag med. Fick med mig mycket hem, hade fått presentkort på H&M av pappa, helt perfekt, fick betala bara 15 kr där :P Hem till mamma igen och äta lite mat. Sen vidare hem till Hannah och Erik. Mycket trevligt! Blev Uwån den kvällen, och sen efterfest hemma hoc Jocke. Jossa blev med hem på lite kycklingkebab, båda direkt färdiga så somnade så fint direkt.
Söndag, ja vad säger man. Mat direkt så klart :) Soffan och bara taöt lugnt, eller har faktiskt vart ute och gått lite också :)

Måndag imorgon och jobb igen.. Bara 3 dagar tills jag och ett skönt gäng drar ut på östersjön och leker lite. Ska bli förbannat kul!!

Dags att lägga huvudet på kudden tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback