Söndag

Jaha, ska jag verkligen fortsätta att skriva? Känns rätt meningslöst, men iofs kan ju vara kul att ha kvar och läsa någon gång. Satt nyss och kollade på sommar bilder, fan vad jag vill ha sommar igen!

Idag vare match mot Sunnanå som gällde, och det slutade med vinst för våran del som vanligt nu för tiden :P  Det blev 11-2, riktigt härligt! Nu är det bara att fortsätta! Resten av dagen har jag väl inte gjort så mycket, har varit en sväng till farmor. Den vanliga söndagsrutinen :)

Måndag imorgon. Dags att ta tag i allt. Börja kämpa igen, det går fan om man bara vill! Och jag vill och jag har ett mål, det är inte långt borta. Har väl inte så mycket planerat imorgon förutom att träna, tror jag och Ida skulle bort till Sandra en sväng ockå. Rooollleeeeenn! Kom också på att jag ska klippa och färga mig på tisdag, vill klippa riktigt kort men jag vet inte om jag orkar med det. Färg ska de blir som nu, mörkt, lila och ljusa slingor. Denna gång blir dom ljusa ännu ljusare än sist, hoppas ju på vitt. WOHO! :P

Fuck! Menade lägga in en låt från you tube men den går inte att lägga ut. Här är länken iaf :
http://www.youtube.com/watch?v=-PFk4SXpb-8 gå in och lyssna och kolla! 


Tar denna i stället då :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback