I'm nothing more than a line in your book

Blivit lite sådär med uppdateringen nu men det beror på att jag jobbat måndag, tisdag och onsdag, och så har det varit träningar. Eller på måndagen tränade vi inte alls, pratade bara. En av våra spelare, Sabina har valt att gå över till Hagfors igen, jag tycker det är rätt val av henne, även om det är väldigt tråkig att förlora henne som lagkamrat men.
Tisdan var det träning med klass 1, körde lite styrka med dom och de gnäller ju som vanligt ;) haha! Men det är mig de kommer tacka en dag ;)
Igår tränade klass 1 och damlaget tillsammans. Spelade mycket och tv4 var där och filmade. Och det är för att hallen är så himla värdelös och säkerheten är ett skämt. Så imorgon är det med :P

Idag sov jag till halv 12, riktigt gött! Är helt förstörd när jag jobbar, är ju inte van det än men det kommer väl det också. Så idag har jag inte gjort så mycket, var upp till AB Karl Hedin förut och hjälpte till emd julpyntet.

Fick ett samtal av min arbetsledare förut, blir till att jobba imorgon också. Byggstäd, litte ont i ryggen och knä men man ska inte klaga, rätt roligt ändå. Lönen blir iaf fin i december ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Såg dig i Aftonbladet...gud vad du är vacker!

Ha en bra dag.

:-)

2010-12-04 @ 04:03:06
Postat av: Grinders.se

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

2010-12-13 @ 20:05:20
URL: http://www.grinders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback