Torsdaaaa hela daaaan

Gick upp åtta idag också, som jag har gjort hela veckan. Rikitgt duktigt av mig! Åt frukost och satt i soffan ett bra tag tills jag åkte iväg till styrkan. Körde styrka där i 30 min, ska nog till badhuse ikväll. Är iaf sugen på det.
Nu sitter jag här och är hur hungrig som hellst! Är så sugen på vita böner och potatis, men jag lyckades inte hitta någon burk med vita böner någon stans. Så jag får väl offra mig och göra något annat eller åka ner till ok.


Va in på H&M´s hemsida nyss, oj oj oj! Jag vill ha så mycket! Men nu får jag att lugna ner mig med att köpa kläder, för om det går som jag planerat så kommer dom ju vara för stora till slut. Men en väska såg jag som jag ville ha, den fanns i både brunt och svart, vill ha båda kom jag fram till :P Dom kostade bara 149 kr styck, BILLGT JU!

Nej nu måste jag fixa mat innan  jag dör här! Får rota i skåpen och kylskåpet och se om jag kan fixa ihop något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback