Simma lungt!

Nu har jag äntligen vart iväg och simmat. Har menat att åka iväg i flera veckor men det har inte blivit av. Men så frågade Madde förut om jag ville med, såklart att jag ville :) Vi samm i 30 min, sen ångbastun ett bra tag och så avslutade vi med 18 minuters solning. Det tog som attan ju, men får se om det är kvar till morgonen. Det tog till och med på mina ben när jag satt brevid solariet.

Har fått i mig lite man så nu tittar jag lite smått på tvn. Är sugen på att göra smycken, men det fattas lite saker. Hoppas det kommer imorgon så jag har något att göra under helgen.

Imorgon bär det av upp till Stöllet på bergravning. Känner inte alls för det, men jag måste. Det går nog bra. Finns väl ingen som gillar att gå på begravningar.

Funderar på om jag ska kolla imorgon om det finns spinning plats kvar på styrkan, det finns det säkert inte. Finns aldrig plats på fredagskvällarna. Hallå, det är ju då man ska sitta hemma i soffan ;)

Nej nu har jag faktiskt ingen mer att skriva.

Jo en sak! Jag vill ha JOBB!! NUE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback