hemma!

Är nu hemma från Stöllet och Gravol. Begravningen idag var riktigt fin, mycket bättre präst och allt än sist. Så det gick att bra. Nu hoppas jag det dröjer JÄTTELÄNGE tills jag behöver åka iväg igen. Usch!!


Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu, är iaf hungrig. Det blir kycklinggryta med pasta idag. Den är goooo! Sen ska jag faktiskt kosta på mig en godispåse från filmbolaget, det är ju ändå helg :P


Fick inga smyckessaker idag, tragiskt. Jag som har flera ideér till olika smycken. Kommer väl i början av veckan antar jag.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Inte visste jag att du skulle på begravning :(



Å shit va mycke du har uppdaterat på sistone då. Bäst att börja kika in lite ofatre igen då. När du ändå har glöden igång! ;)

2010-02-20 @ 19:41:07
Postat av: malin

Ingen visste om det.



Jaa, tänkte jag skulle ta och hålla igång nu. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback