Charliiiiiieee!

Hello!
Nu vare ett tag sen igen. Har ju haft så mycket att göra ;) Kommer fan inte ihåg vad jag gjort.

Idag har jag iaf varit till arbetsförmedlingen. Har fått ny handledare igen. Fick Urban nu, tycker det verkar funka bra iaf. Mötet gick på 20 min :) Sen har jag inte gjort så mycket mer under dagen. Bara suttit i soffan med datorn. Letat lite jobb, har sökt fyra stycken idag. Får väl nej som vanligt. Vid kvart över 5 typ kom Sandra och hämtade mig för att åka på träning. I början trodde jag det skulle bli en riktig skit träning för jag blev irriterad och lett, men det blev en jäkla bra träning för min del iaf.

 

På lördag vare meningen att jag skulle ha åkt till Stockholm med mamma och pappa för att flytta åt Rickard, men icke. Jag ställer upp och är med på matchen istället. Stockholm finns att kvar. Kan ju åka dit när jag vill i stort sett nu när Rickard har eget :) Så nu jäklar ska vi vinna, annars vet jag inte vad jag gör. Vi spelade ändå 2-3 mot GS sist, och de är serieledare, så nu ska det gå vägen för oss.

 

Trodde jag skulle få smyckessaker idag, men icke. Imorgon hoppas jag verkligen att jag får det, väntar på en kedja så jag kan fixa ihop ett halsband som Johanna har beställt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback