Torsdag

Blir lite dålig uppdatering här nu. Har haft fullt upp med den andra bloggen hela dagen. www.MadeByMalinE.blogg.se Jag har en tävling på gång med en annan bloggare :)


Idag har jag väl gjort som alla andra dagar. Tränat, ätit, gjort smycken.
Men jag har också varit hos Sandra och lagat mat med Karin och Elina.
Bakad potatis med bacon och chiliröra. MUMS! Och så hade sandra gjort
en efterrätt, pannacotta med blåbär. De va super gott!!

När jag var till styrkan förut skrev jag upp mig och Becka på spinning.
Gud sö gött! Sen lurade Sara mig till att skriva upp oss på combat också,
herregud, hur ska det gå. Först spinning på onsdag och sen combat på
torsdag. Har jag inte träningvärk då vette fonken. Ida kommer hem
på torsdag också!! Wiho!!

Sen har våra dräkter från innebandyn kommit också, ska nog hämta
min imorgon.


Ska ta och lägga mig strax, upp till morgonen och träna, sen på kvällen
blir lagfest. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback