Ska nog försöka igen kanske?

Kanske ska sätta igång med bloggande igen?
Har ju sällan något speciellt att skriva om, för ju alltid samma saker om dagarna.

Idag har jag suttit ute i solen och fixat ihop lite smycken, ska väl lägga upp det på den andra bloggen snart. Sen har jag varit ut till Högheden, köpt däck till mamma, beställt stötdämpare till bakluckan, hört om hur mycket detkostar att lacka om vingen på bilen, handlat mat, köpte då en kokbok där det står hur mycket kalorier det är i alla maträtter, det är ju perfekt så slipper jag räkna hela tiden. Sen har jag varit ute och gått, gick först en halvtimme själv sen mötte jag upp Elina och gick ytterligare en timme. Det va att riktigt skönt.

Imorgon tror jag att jag ska åka till styrkan, har inte varit där på hela veckan. Har varit lite halv taskig i halsen, men tror det är lite bättre nu. Så nu blire att köra lite där plus promenader. Perfekt!

Ska nog snart lägga mig och kolla på Hollywood fruar.

2 dagar tills Lindus kommer hem. :D

12 dagar tills Idaaa kommer hem. :D
                       WOHOO!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback