Kom ihåg mig då!

Solen skiner och jag är lycklig! Eller?

Har iaf varit till arbetsförmedlingen. Även om jag inte gillar att gå dit så går jag där ifrån lite gladare varje gång. Inte för att jag får något jobb eller så utan den berömen jag får för att jag är så duktig och ligger i. Handläggaren min är imponerad av mig att jag söker så många jobb och att jag söker utanför hagfors och värmland. Så jag tar att åt mig av berömen! :D

Kan säga att jag är stolt och imponerad av mig också, inte bara när det gäller att söka jobb. Vissa dagar är bättre och vissa är sämre. Jag är iaf lyckligare än vad jag någonsin varit, tror jag.
Måste få skryta lite, det får jag göra. Den som inte vill läsa och veta kan sluta läsa nu då :) Har gått ner 21 kg från förra året vid den här tiden, och 16 kg sen jag började med viktklubb i november. Woho!! :D Jag är bra!!



Min Lindus kommer inte alls hem idag ;( Hon är fast i Chicago!!!!! Vet inte när hon får komma hem. Jävla vulkan!!!



Kommentarer
Postat av: Gila

Va roligt å höra Malin! :) Du är duktig.

2010-04-16 @ 11:47:45
Postat av: malin

Tack Gila :D

Postat av: Sandra

Malin, du ska skryt så myck du ôrker! :D

2010-04-19 @ 16:06:05
Postat av: malin

De gör jag ogg :D

2010-04-19 @ 22:02:42
URL: http://www.MadeByMalinE.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback