Helgen

Får väl bli en kort sammanfattning av helgen då.

Fredag: Dagen började med att jag och Sandra tog oss en cykeltur runt sjön. Det va härligt! Sen drog jag till styrkan och körde lite styrka och sen hem igen på cykeln. Kan lova att jag var nästan död när jag kom hem!
Sen gjorde jag väl inte så mycket under dagen. Jag och Madde va iaf och hämtade de nya mjukisdräkterna. Oj va sköna de är! Har på mig den nu :)
Sen efter sju drog jag, Sandra och Elina till Edebäcks bygdegård för lagfest, dam och herrlage. Det bjöds på mat, grå potatisgrattäng och kyckling. Hade rikigt skoj, lite tråkigt vare att inte alla kom och att folk gick så tidigt!! Men men!

Lördag: Mötte upp Sandra vid domus och så tog vi oss en promenad runt Hagfors, 50 min tog det! HAHA!!! Sen vart resten av dagen lugn, tror jag. kommer inte ihåg ;) Sen på kvällen drog Sandra och jag till Johan och Linda. Kollade på massa bilder från Usa, det va att kul och se något nytt :) Snarjad lite, åt kladdkaka, godis och chips. Jag hade också köpt mig en cola burk, men det va inte alls lika gott som jag hde förväntat mig. Uhhaa!

Söndag: Upp 8:30, drog till karlstad kl 10:00 för att se på innebandy, landslaget. Damerna, mot Finland. Sverige vann att, stort också, 10-3 :) Efter matchen drog vi till bergvik och åt, sen hem. Var hur trött som helst på vägen hem, lyckades somna lite:)

 

Imorgon blir till att gå upp tidigt, vill få lite saker gjorda imorgon. hoppas jag orkar upp bara.

 

 

Natta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback