Bingo bingo!

Hellooooo!

Dagen började med att klockan ringde kl 7, fast låg till kl 8 :) Tog mig frukost och drog till styrkan. Det fick bli ett styrkepass i 55 min. Sen hem och bara ta det lugnt. Gjorde klart ett smycke som skulle stansas. Skulle ha fortsatt på ett annat också, men det blev fel på det, metallen var så hård så det blev inte som jag ville. Och så hade jag slut på hjärtan som jag skulle stansa på, men jag har beställt så det kommer i morgon eller i övermorgon.

Sen duchen och allt med det. Åkte upp till järnbolaget och reklamerade en plattång och fick mig en ny. Sen åkte jag till skålviken, gjorde värsta fyndet där. Köpte en träningsoverall för 149 kr!!! Oj oj oj! Helt perfekt när man är ute och går.

Åkte sen hem, degade i soffan och tog det bara lungt. Käkade mat och degade lite mer. Sen fick det bli en promenad, gick hem till Elina. Tog grusvägen, det tog 1 timme. När jag väl va hemma hos henne så drag jag med henne ut också i ytterligare 40 min. Det spöregna en sväng när vi gick. Mysigt, not!

Så nu sitter jag här. Börjar bli riktigt trött och tröstig ;)

Just de, hämtade ut min t-shirt från styrkan förut. Äntligen säger jag bara. Nu är det bara 50 ggr kvar tills nästa sak jag får, tror det är en handduk:)

Imorgon blire styrkan igen, sen fixa lite smycken, ska också posta smycken. Vid typ 4-5 ska jag och pappa åka till torsby för att hälsa på Farmor. Hoppas hon är pigg då! Ska också hämta fler pärmar med tapetprover. Sen på kvällen kommer världens bästa IDa hem! Hon flyttar äntligen hem!!!

Blev att ett långt inlägg:)

Ska ta och lägga mig nu. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback