5 september

Nu ligger jag i sängen för att snat sova. Lite dålig uppdatering igår och idag.

Igår

Var ju till karlstad med Ida och Madde. Åt på Nya Peking, var till bergvik en sväng och även till bostadsområdet där. Jäklar vilka hus!  I alla fall så fick jag med mig hem två tröjor, en klänning och ett par tajts.  Vid sju var det innebandy som stod på schemat, det var Hagfors mot Lockerud. Faktiskt var det en spännande match men Hagfors förlorade med 5-8 tror jag det blev..
Som vanligt när jag är ute och åker på kvällen kommer det något djur, en räv denna gång, men som tur är har jag min super-reaktion så det gick bra. Hatar att jag ALLTID ser djur efter vägen. Men som tur är har det gått bra alla gånger. Sen hela vägen hem gick i ca 70. Svart ute, pissregn och det resulterade i att jag såg DÅLIGT så hellre kommer jag hem sent än att aldrig komma hem.  När vi väl va hemma åkte vi till Sara, hon hade fest så vi skulle titta dit en sväng. Det var väl trevligt men jag var helt slut! Hamna i sängen vid halv 3 tror jag.


Idag

Vaknade väl vid 10, åt frukost, tittade på tv osv. Jämt efter 1 åkte jag och mamma till Filipstad på marken. Det var väl inte så mycket att ha. Det enda jag köpte var en berlock till mitt armband och så fick jag en av mamma som försenad födelsedagspressent. Sen tog jag två hål i öronen, 10 st nu. Dyrt med örhängen bara ;) Vi va i Filipstad till kl var runt 6. Sen denna kväll har jag bara suttit hemma och mått gött! Kände att jag behövde vara själv och fundera och tänka på allt.

Imorgon

Det enda som är planerat är att jag ska till farmor vid 3 tiden. Annars funderar jag på om jag borde tvätta, rätt fullt i tvättkorgen. Borde också städa badrummet igen.

 

 

Bästföre datumet är passerat för länge sen!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback