Work, work

Idag fick jag jobba från kl 13:00 till 18:00 och det var rikitgt härligt! Fick börja med att ställa upp nya betstick kartonger, hänga upp serveringsbestick osv. Har saknat att få göra de, kom på just då att faan va roligt det är! Sen packade jag upp lite lycktor som var formade som pumpor, både stora och små. Är riktigt sugen på dom. Kanske ska fråga mamma lite snällt ;)
Gjorde även om i skyltfönstret, kännde att jordgubbsmuggarna, jordgubbsfaten skulle bort. Ställde dit istället pumpor och så.  När jag kom hem från jobbet var jag helt slut, var ett tag sen jag var så sleten.

Kom hem för ett tag sen från älvstranden, u-laget spelade mot nordmark. U-lage vann med 3-2.
Linda har kommit fram till att Ida ser ut som en tvättbjörn, haha!!

Imorgon är det match för min del också, vi ska ner till kristinehamn. Jobbigt men som tur är får vi buss ner. Matchen börjar inte förän 17:30 då vi kommer hem seeennnntt! Men men!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback