Jobb, Jobb, jobb

Har skrivit lite på religionen igen, är inte riktigt klar. Ska avgöra om Livets ord är en sekt eller inte.
Idag har vi haft volleyboll turnering, det gick bättre än väntat faktist. Även om vi inte var bra. Haha!

Borde ha tagit med mig ekonomin hem eftersom vi har prov på fredag och jag kommer inte hinnna att träna så värst mycket i morgon för att jag ska arbeta då också. Men men.

Funderar på om jag ska åka upp till pappa sen så han får hjälpa mig med historian så den bli klar. Det känns som om det är en hel del kvar men ändå inte. Denna vecka är ganska lugn, men det är massa saker som ska vara inne om några veckor. Får nog ta denna helg till skolarbete.

Igår betalade jag Rhodos resan också, det är inte alls länge kvar nu. Uhh så gött!!
När vi åker till Stockholm till torsdan m¨åste jag hitta en utspringningsklänning. Jag vill ha den perfekta! Behöver också en del små saker till balen och utspringe. Men det fixar sig.

Kanske ska gå också ducha för att göra mig iordning och åka och arbeta. Pengar, pengar. Eller om jag ska skriva klart samhällen så är det gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback