Den 17 juli 2009

Jobb, jobb, jobb, jobb och jobb.
Det är det som gäller för mig. Hinner väl med lite annat ibland också.
Igår var jag på bingo med Ida, Sandra och Madde, så klart vinner Madde 1000kr! Haha!

Dag fick jag sluta kl 5, de va gött, fast det varinte till att gå hem och lägga sig i soffan. Utan in
i duschen och fixa sig, och sen åka upp till exsär på innbandyavslutning. Riktigt god mat var det!

I morgon är jag faktist ledig, ska bli gött att sova till morgnen. Just nu menar jag att till morgonen ska jag iaf ut till vågis och springa, om det inte spöregnar, då bli det styrkan.

Vid en 5 ska jag bort till Elina och fira henne, god tårta hoppas jag på :)

Sen är jag sugen på utgång faktist, pirattema i parken ju! Kan bli kul.

Nej nu ska nog jag gå och lägga mig. Trött!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback