NÖT

Dret match kan jag bara säga. Kommer nu ihåg varför jag just slutade med innebandy. DRET!
Har i stort sett varit irriterad och arg hela dagen. Men tur så fick jag komma till elina och avreagera mig lite förut.

Imorgon blir det väl skolarbete antar jag. Sen vet jag inte mer, kanske ska ta och åka upp till pappa så han hjälper mig med projektarbetet. Får se vad det blir.

DRETUNGE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ha det kul och bra! Jag har det ändå bättre!



God natt.


Kommentarer
Postat av: skolkamrat

Elina.H är det hon som snackar skit om dig.att du är tjock förstörde för innebandylaget hela er uppväxt mm umgås du med henne men jisses.malin du är utnyttjad=((

2009-02-08 @ 15:25:33
Postat av: m90

eller hur

2009-02-08 @ 15:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback