Segt att gå upp.

Ja oj oj oj vad segt det var att gå upp i morse. Hade klockan ställd på kvart i 8 men kom inte upp förrän halv 9. Då blev det ett proviva mango glas, ner till Ok för att tanka och sen vidare till styrkan. Där blev det 35 min på cykel, var ovanligt mycket folk där. Fick även min efterlängtade vattenflaska då. Nu är det bara att fortsätta att träna så jag får mer saker.
När jag kom hem väntade vågen, den sammarbeteade med mig idag. Minus 1 kg från förra veckan. Det går sakta men säkert nedåt. Men hur ska det gå under jul med all god mat och så? Får väl lägga till några promenader så ska det nog lösa sig. Har nyss ätit frukost, det fick bli mannagrynsgröt idag. Mumma de!!

Idag ska jag nog skicka in en ansökan på ett jobb i stockholm som jag fått ansvisning till från arbetsförmedlingen. Fattar inte varför jag fått den ansvisningen för i annonsen står det att man ska ha haft minst 3 års arbetserfarenhet, och det har inte jag. Jag har jobbat till och ifrån från år 2006 till nu. Och sen ska man komma in med CVt till butiken. Ajja får väl skicka ett brev dit, bord gå det också.
Sen ska jag lämna ett halsand och ett armband till en kund. Grannen ;) Så det är de jag ska göra idag, har inget mer planerat.

Kommentarer
Postat av: Becka

Härligt Malin :D Fan vill också gå ner, men de ser inte ut att bli så. är så lat! jag får hänga på dej till styrkan ;) haha!



Va är dom inte kloka af, i sthlm?! jo men låt af betala bilresan å allt så åker du dit o lämnar :)

Postat av: malin

Sv: Har gett mig fan på att jag ska lyckas :P haha! Ja du får göra de, tränar oftast på morgonen.



Ja, kankse ska höra med dom ifall de betalar så åker jag mer än gärna dit :D

2009-12-21 @ 11:51:35
URL: http://malinericsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Bra de Malin, det ska gå sakta! :)

2009-12-21 @ 14:30:15
Postat av: BECKA

Bra dä Malin! De ska jag göra efter jul, då jävlar ska extrakilona bort!!! :D Ja men det är bra det,s ka gå upp tidigare!! :) haha!



Ja gör dä ;) man vet aldrig, dom överraskar en, men inte alltid till de bästa :D

2009-12-21 @ 16:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback