Olycka!

Usch! När vi åkte hem från Exsär förut hade det hänt en olycka vid Berga. Bilen låg i diket på taket. Vi stannade ett tag så gick det förbi en så vi frågade honom om det satt kvar folk i bilen än. Han svarade: Nej det var bara jag. Oj! Han hade verkligen tur! Hemskt med olyckor, nu är det den andra olyckan jag träffar på när jag åkt hem från innebandyträningen.
Sen i hemma  i Hagfors står en polisbil på Bôgen, vette fonken vad de gjorde där, något vare iaf.

Träningen var väl så där. Nästan inge folk, men så är det väl, vi har ju ingen match till helgen. Ska upp igen imorgon för att hjälpa till med 97:orna. Hoppas det blir kul, men det innebär att jag hinner inte till styrkan. Det kankse får bli på kvällen det. De spörs väl!

Imorgon kommer min lön också. Fy fan va gött det kommer kännas. Har just för tillfället -5,98 fortfarande. eller om det var -5,68. Sen blir nästan 5 tusen på kontot. Plus ersättningen från af sen också. Nu ska jag kosta på mamma en riktigt fin julklapp, men vad? Massage vid styrkan kanske bland annat? Presentkort på typ mode boden eller cecillias?? Hon ska få något som bara är bra för henne.

Åååå pratade om 2004 förut. Ujja, det var tider de! Ajja det löser inga problem att se tillbaka, utan man får försöka blicka framåt och gör det bästa av situationen. Även om man ibland bara vill sätta sig ner och bli liten igen.


Nu blire duschen och natta.


Kysser dig snutt! ;) I ren 2004 anda. Haha!

Kommentarer
Postat av: Madelene

hahahahaha, kysser dig snutt ;)

Postat av: Gila

HA HA! Jaa, 2004 innehöll mycket skojj! å kysser dig snutt är väl något som aldrig kommer komma ur någons huvud! :P

2009-12-22 @ 08:19:19
Postat av: Sandra

Ja, nu ska vi blicka framåt. Sånt är något man inte får tillbaka tyvärr. Nu ser vi fram emot fredag å har så jävla roligt som vi bara kan vettja! ;D

2009-12-23 @ 17:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback