motivation?

Var har min motivation till att blogga tagit vägen? Borta är den.

Sen sist jag skrev har det inte hänt så speciellt mycket. Julen börjar närma sig och jag har bara köpt en julklapp, får nog ta tag i detta snart. Igår kom Ida hem en sävng också, va med henne hela dagen. På kvällen hemma hos henne somnade hon i sängen och jag i soffan, gött dä! Så kommer Pia in och frågar Ida: Men sover du? Ida bara: Nej de gör jag inte. Men det gjorde hon att de, snarkade och allt. Haha! Jag hade vaknat jämt lite innan.

Idag har jag hunnit med att varit till styrkan, duschat, ätit och vart ut med katterna. Men de ville ju inte vara ute värst länge. Ska väl snart också hänga tvätten. Jag är så trött så jag har lust att lägga mig i soffan och sova!!

Ikväll ärrä träning. Jag har köpt mig nya inneskor igen, det blev samma modell som förut. Mina gamla hade ju spruckit. Hoppas dessa vill hålla, ska nog inta ha de nya på spinning iaf :P

Jag är sugen på att göra julgodis eller nått, vill också klä julgranen, tror jag ska klä min sen iaf.

Nej nu blire söffhörn känner jag!

Seee yaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback