Hemma hos pappa.

Sitter nu hemma hos pappa i soffa, har en liten kissemiss i knät också. Barney :P
I exsär gick det att bra förut. Det va inte så många barn där. Var där till klockan tolv.
När vi sitter inne i köket i hallen och pratar lite så kollar jag bort mot köksdelen och ser något på golvet, så rör det sig. DET ÄR EN LITEN MUS!! Amanda skriker till lite och hoppar upp på en stol. Musen försvann iaf under ett skåp. Kul om man spelat match nån gång så kommer det ut en mus på planen.

Vid tre började jag jobba, det var riktigt mycket folk idag. Fick inte låsa dörren förrän 20 över. Bra att det är mycket folk än inga iaf. Efter jobbet så gick jag ut i lite affärer, köpte lite julklappar. Ska ut imorgon igen med Ida efter jobbet, om jag nu ska jobba, det är frågan det, men antagligen ska jag det.

Fick en klänning från H&M idag, vet inte om jag ska ha den. den satt väldigt hårt längst upp vid kanten men för övrig var den lite stor. Hoppas på att jag får klänningen från Halens imorgon också så jag kan bestämma mig.
Oj kom på att jag måste till af imorgon och lämna en lapp. Hoppas de har öppet annars får jag väl mejla. Måste gå det också.

Nej nu ska jag inte skriva mera. Katten biter mig!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback