Universitet

Nu har jag iaf sökt så får jag se hur det går. Jag sökte häsla och wellnes i första hand, sen engelska och sist personal och arbetsliv.
I karlstad också. Måste kolla med lägenheter och lån och allt sånt. Usch!

Gårdagen var helt okej faktist. Trevlig förfest och när vi kom bort till folkan var det väl inte värst många folk men sen droppade det in fler och fler.

Idag borde jag ha gjort projekt arbete, men det har jag inte. Det får bli hela dagen i morgon det, och sen på kvällen ska jag höra med pappa om jag kan komma till honom så han hjälper mig lite med matten.

Förresten så har jag städat hela övervåningen idag. Eller mamma torkade golven för jag satte mig och sökte utbildning istället. Och när jag skulle logga in på studera.nu så var jag tvungen att ha min pinkod för att aktivera, så klart så hittade jag inte den först. Panik var det! Men till slut fann jag den.

Nej man kanske ska ta och sova snart så jag inte sover bort hela morgon dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback