5 maj och lov

En såndär bra lovdag idag. De kunde ju bara ha varit bra väder också!
Jag försöker mig på att skriva lite på samhälls uppsatsen men det går inge vidare.
Sugen på mjukglass är jag också.
Och om 3 timmar ska jag börja jobba. Gött med lite pengar!

Valborg var rikitgt lyckad tycker jag! Trevligt! Och maten var extra god då
jag var grillmästare! ;)

I lördags var jag också på dop i Stockholm. Det var Theodora som skulle döpas.
Den ungen är att för söt, var glad genom hela dopet. Vinkade och strattade :)

Nej nu får jag ta tag i uppsatsen!


BYE!

Kommentarer
Postat av: nina

Det var verkligen toppen att ni kunde komma o tack för jätte fin present!
Tack kort kommer inom kort!

2008-05-23 @ 20:41:54
Postat av: Jacobbettina

Keep the good works comming.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback