Onsdag

Idag har jag inte gjort speciellt mycket.
Jag har varit en sväng till skomakaren och lämnade in mina skor. Får tillbaka dom till veckan.
Sen så var jag en sväng upp till järnbolaget och där bestämmde jag och rickard att vi skulle åka en sväng till karlstad. Jag köpte smink och han skulle ha köpt sig ett täcke men så blev det inte.

Sen hem och äta och upp till pappa för att hämta en spegel som är från farmor. Från ikea år 1974 och då kostade den 144 kr :) Lite roligt är det att farfar skrev sånt på allt han köpte :)

På fredag är det spikat, då ska jag klippa och färga mig. Och ha myskväll med Elina! :)


BYE!

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Hej där, tack för kommentaren! :) *uppskattar*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback