Lördag

Lördag. hmmm.

Idag har jag varit till L-store en sväng, var bara tvungen! :)
Där hittade jag 3 klänningar, en svart stickad typ, en annan svart
med huva och så var den kortärmad och en blå med mörk blåa
prickar. Fyllde det där bonuskortet så jag fick också 200 kr i present kort.
Perfekt, för nu under veckan tror jag att jag ska ut på Hagfors igen, Madde och jag
snarjade något om de.


Sen så har jag tapetserat. De går väl bra där det är vanliga väggar, men
inte där vi fönstret,inåtvänt burspråket är för jävligt!
Jag har också färgat Gila, gjorde slingor, lila-svarta. Hoppas de syns
och att hon blev nöjd.

Förut gjorde jag Langos som mamma har tjatat om hur länge som
hellst nu. Så jag stod över att vara med mina vänner för att göra mat åt
mamma. Lovar man så lovar man.
Jag blev faktist nöjd med maten. :) haha.



Nu ska jag kolla bloggar eller nått.


BYE!

Kommentarer
Postat av: Andréa

Ja de är helt otroligt vad elak en människa kan va! Men som sagt, boken var riktigt bra. En riktigt Andréa bok får jag lov o säga. Jag som aldrig läser .. hehe

Postat av: Madelene

Jepp, vi ska ut på Hagfors. Måste ju utnyttja presentkorten jag fick av er :D

2008-03-02 @ 01:00:19
URL: http://madelenee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback