Karlstad

Ja igår var jag i karlstad. Köpte inte så mycket denna gång heller.
Men det som fick bli med hem var:

*Hårsnoddar
*Hårspännen
*Hårnålar
*3 leggings från gina
*Klänning/tunika från gina

Och så ska ni få höra på mitt bästa fynd någonsin!
Jag fick in på MQ bara för att kolla för jag kommer nog 
aldrig ha råd med att köpa något där. Men
så var det en ställning där det var halva rea priset. 
Så jag kollade lite. Så hittade jag en kjol, en silvrig,
ordinarie pris var 599 :-, men så vardet en röd lappöversom det stod
149 kr på så jag tänkte jag prövar den iaf.
jag tycket om den så jag gick till kassan, och då säger hon
75 kr! Oj tänker jag, för jag antog att det priset som stod var de halva rea priset.
Billigt billigt! Så då gick jag därifrån helt
överlycklig!  

Jag är så stolt över mig själv ;)


Nej nu ska jag sminka mig!

BYE!


Kommentarer
Postat av: Aksellily

good site, need more information! Thank you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback