Gårdagen

Som sagt var vi skulle ju träffa Adam igår. Och de gjorde vi. Adam,Tobbe, Madde,Erika, Ida och jag. Vi åt på milano. men så uppstog det ett problem för vi var en för mycket för bilen. Men vi löste det på ett bra sätt ;)


 
Så bar det av till älvstranden för att titta på innebany. Erika åkte hem efter ett tag.
Och när det var slut på matchen gick ida hem,  Jag, Madde, Adam och Tobbe åkte hem till
Tobbe och kollade på film. Efter de så skjutsade vi hem Adam och sen hem till Hagfors för att sova.

Idag är det riktigt fint väder så jag funderar på att gå ut en sväng. Vet inte
vad jag ska göra ute men.


BYE!

Kommentarer
Postat av: Ahrén

Ser inte så skönt ut =)

Postat av: Madelene

Jag vill också ut idag, malin! :)

2008-02-23 @ 12:15:30
URL: http://madelenee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback