Torsdag

Torsdag betyder sovmorgon. Mycket bra!
Började dagen 11:50 med spanska.
Sen geografi där jag och Ida jobbade väldigt bra
faktist :) Och sen historia.

Åkte hem åt lite och åkt upp till järnbolaget och
städade.
Efter att jag hade städat klart åkte jag till Elina där
Madde va också. Elina klippte nämligen Madde.
Madde blev heeet! :D

OCh nu sitter jag här.
Ska kolla några bloggar och sen läsa på
redovningen som jaghar i morgon.


Imorgon kväll blir det till att åka till Elena och Kari.
Hoppas på en trevlig kväll.
Och sen på lördag blir det byn.
Och under dagarna blir det nog tapetsering.


BYE!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Jag var, är och kommer alltid att förbli heet ;).
Men, du har rätt. Elina var bra & gjorde mig ännu hetare än jag redan är ^^

Postat av: ida

Ja, va fan. Vi jobba SKITBRA idag ju :D

2008-04-03 @ 22:49:12
URL: http://idaidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback