Tisdag

Vaknade på det dåligaste humöret på länge. Usch!!

idag har jag varit i skolan som vanligt. Drygt och tråkigt.
Efter skolan kom mamma och hämtade mig så åkte
vi till pekås. Sen till Azalea där jag hade sett ett armband.
Jag hade skickat till mamma och bad henne ta med min
plånbok men de glömde hon. Så min kära mamma
köpte arbandet åt mig.
Tur att jag har min mamma som
behandlar mig som hennes barn.
Har man skaffat barn så ska man bry sig om det som sitt
barn! Svårt att förstå?!?! Men men,alla är inte som min mamma
och har ägnat hela sitt liv åt mig och Rickard. Detta kanske låter väldigt 
fel i detta inlägg. För det handlar inte bara om saker. Det finns mer.
Jag ska kanske inte klaga.

DÅLIGT HUMÖR!!


Har även tränat i dag med Elina. Mycket gott. Men i morgon
blir det inget för då ska jag träna på prov.


BYE!





Kommentarer
Postat av: Eldaranja

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback