Första dagen

Så var det första dagen i skolan efter sport lovet. Kändes väl så där. Roligt att träffa klassen igen iaf :)
Har också två redovisningar i morgon. Måste skirva stöd ord till engelskan och jämt läsa igenom samhällen.

Fick också reda på idag att till fredan måste vi ha bestämmt oss för vad vi vill gå i tvåan. Och jag har inge aning. Antingen fortsätta på samhäll och gå media i trean eller om jag ska ta ekonomi. SVÅRT!  Och så är ju nötterna på älvstranden så bra på att infomera oss elever! Eller inte! Det är ju våran framtid det handlar om. Men men. Kanske får någon information under veckan. Hasse Hare kanske har fixat de :)

Så idag har jag:
* vart i skolan
*gjort engelska
*Tränat innebandy
*stykrke tränat

Har ett till "svårt" beslut. Vet inte om jag ska ta sovmorgon till morgonen eller om jag ska gå upp och träna. Hmm, borde ju träna. Men det skulle vara gott att sova. Ää det får bli träning, sova kan jag göra när jag blir gammal eller när jag tränat till jag blir nöjd :)

Nej ska kolla på cityakuten nu,

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback