. . . .

Kommer aldrig på någon bra rubrik.

Nu har jag kollat klart på cityakuten, nu och nu det var en kvart sedan.

Ska bara duscha, städa kattlådorna, lägga mig, läsa igenom engelskan och samhällen, kanske läsa veckorevyn och svenska boken. Måste nog gå härifrån om jag ska hinna allt :) 

Måste bara lägga upp en bild från helgen i metallstugan.

76352-76
Madde, Johanna och Sandra :)
Vi hade att många fantasier om olika olyckor som kunde hända när Sandra skulle lägga sig i sin säng. Hahah. Riktigt kul den natten.

Jag längtar till sommaren!! Bara så att alla vet. Tänk att slippa att sätta på sig så mycket kläder direkt man ska ut. Sommar, sommar, sommar! Kom nu!

En sak till jag går fem veckor i skolan och sedan påsklov! En ganska oviktig sak att skriva men.

Nej nu måste jag gå och göra allt så jag får sova snart. Måste packa för i morgon för dte blir träning för min del. Själv dessutom efter som min träningskompanjon Elina är sjuker, men är snart frisk :) Myclet bra.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Hahahaha! Söta vi är ;)

Postat av: Corneliusuna

Your site is best.!!! Be happy , have a nice day

2008-09-03 @ 14:53:50
URL: http://corneliusuna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback