Träning

Lyckades få med mig Madde på dagens träning som bestog av att springa 5km. Enligt vardet en gång och aldrig mer. Men jag ska nog lyckas få med dig någon mer gång ska du se:) Men annars ska det ju bli promenad i vågbacken. 'Det blir bra det. Någon annan som hänger på?


Denna dag har väl inte varit så vacker men. Jag och mamma är nästan klara nere i källaren. Det är bara golvet som ska läggas. Detvartväl lite smått kaos idag. Den tapeten vi hadetog väl slut så vi åkte till måleri och köpte en annan som vi skulle ha som fondvägg, men den passade inte alls. Så vi fick åka tillbaka, gå ner i källaren på måleri och rota. Där fanns det mycket kan jag lova. Hittade en tapet som passade. Men jag hittade en jätte söt tapet med pingviner på. Den var så söt så jag var NÄSTAN tvungen köpa den. Men men.

Imorgon har dom lovat att det ska bli fint väder och det hoppas jag att det blir.

Just det, de nya skolschemathar kommit in nu. Det ser inte ut att vara så jobbigt.

Nej ska kolla bloggar nu.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Madelene

Det där får du mig nog aldrig mer med på, haha! Men gå, det kan jag ;).

Postat av: Gila

Jag kan hänga med å gå någon gång:D

2007-07-20 @ 14:58:28
URL: http://www.gila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback