Nytt inlägg

Rubriker är alltid svåra.

Dagen har gått väldigt fort tycker jag. På jobbet började jag med att skura golven. Började med toalett golvet. Det är inte alls stort, och vattnet blev svart och äckligt. Dåligt städat? JAA! Det finns nog inte sämre städerskor än dom som städar  på järnbolaget. Sen Blev det ute i butiken också. Skitigt skitigt.

Har plockat bort dator nu. Så nu står den på vinden. Ska bara montera ner databordet och slänga det. Sen hoppas jag att jag hittar en ny soffa.

Nej nu har jag inget mer.


Bye!


Kommentarer
Postat av: Rasmusviktoria

Great site keep up the good work

Postat av: Antonstine

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2010-02-19 @ 14:20:19
URL: http://antonstine.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback