JObbigt med rubriker? JA!

Ja nu har ännu en dag passerat. Denna dag gick förvånansvärt fort. Det blev som jag skrev i förra inlägget. Renovering av källaren.. Det enda som ska göras nu är slipning, tapetsering, golvläggning och sätta lister.
Det vi har gjord idag är: målattaket, målat dörrer, betsat lister, spacklat och bytt ett fönster.
Längtar till vi ska lägga golv. Det är så himla kul. :D

Borde egentligen göra klart i resten av huset också. Lister ska upp, trappan ska fixas och så måste vi göra om i matrummet. Mina små söta katter har ju rivit tapet där. Förhoppningsvis när allt är klart så kanske vi hittar ett nytt hus. Detta är jämt bara lite för stort för mamma och mig. Men men, vi får se när det sker.

Nej måste nog gå och sova nu. Skaupp till morgonen igen. Hoppas ni andra som har slutat era jobb tänker på mig ;)

Bye!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh jag älskar att göra om :D hihi

Postat av: malin

Åå äntligen någon mer som tycker det är kul :)

2007-07-10 @ 21:25:44
URL: http://malinericsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback