Söndag

skriver väldigt sällan nu. Har knappt tid över för något längre. Men det är väl så livet är när jag ska hålla på med allt hela tiden. :)

Idag så vaknade jag ínnan kl 9 av att Busen väkte mig. De märks att han inte tycker om att jag sover länge. Så jag fick väl gå ner och kolla på tv. Vid kl 11 eller något så går jag ut och hjälper mamma med att skotta. Hatar fortfarande våran nerfart! Går sedan in och kollar på tv och dagen fortsätter. Har också börjat renoverat i köket. Har tagit bort all tapet och plasten som vi har satt över kaklet. Kaklet är grönt och jag har alltid tyckt de va jäte fult. Men så hemskt var det inte nu när det kom fram igen. Lite ovanligt medans alla andra typ har vitt,grått eller svart eller någon sådan färg. Vi får se om det gröna passar till den nya tapeten annars får vi måla kaklet. Har fått reda på att det går :)

Kom på nu också att vi har matta prov i mogron och jag har inte gjort alla uppgifter. Men jag tror det fixar sig ändå.

Börjar med det nya schemat idag också. På fredag kommer jag bara ha en lektion. Historia som börjar 13:20 till 14:20.

Nej får nog gå och lägga mig nu. Ska se om jag har något att läsa.


Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback