Snart

Snart ska man på träning också. 18:45 kommer Gila förbi här så åker vi ner till älvstranden. Behöver inte springa ute idag som tur är. Det är ju spegel ute. Ska också styrke träna efter innebandyn. Om vi kommer in vill säga ;) Vi gjorde inte de sist.

Så har min klänning kommit från H&M. Ska lämna en lapp till mamma så att hon hämtar den sen. Så bild kommer senare förhoppningsvis. :)

Får nog vara stopp ett tag med alla mina köp. Tror det räcker nu. Har inga pengar kvar nu och min garderob är överfull, även om jag har 2 st. Iofs så är jag ju sån som inte slänger kläderna utan låter dom ligga kvar även om jag inte använder dom. Så om jag kanske ska rensa och lägg allt jag inte använder i en kartog så har jag iaf dom kvar :)

Nej nu måste jag gå så jag Gila inte behöver vänta på mig.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Gila

Det är lugnt..jag har inte packat än jag:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback