Snark

Är faktist lite trött nu. Det är iofs jätte bra faktist för då somnar jag bra :) Måste bara läsa Tove först.

Tränningen var riktigt bra idag. Blev lite mer hård träning idag. Helt utan klubba och boll. Det blev styrka och kondition. Och i morgon blir det mer träning. Spinning! Äntligen säger jag. Ska komma igen nu och vara där så mycket som jag var där i höstas. Spinningen kommer nog vara jobbig i morgon eftersom det var ett tag. MEn det kommer  blir jäkligt roligt och gött efteråt :)

Nej ska nog dra mig till sängen och läsa och sen sova. Börjar 10:20 i morgon och dagen börjar med engelska, inte bra eftersom jag inte gjort min bokrecention. Men hallå, det är iaf lite lärares fel. Hoppas hon inte är frisk än. Har bara 3 lektioner i morgon men slutar kl 16:00 ändå. Buu!!



Bye!

Kommentarer
Postat av: Gila

ska bli underbart att röra lite på sig.jag hänger med så ofta jag kan till styrkan vettU! men lova mig en sak..ge body pumpen en chans!!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback