Kommer inte på någon rubrik

Det blåser storm här tror jag. Inte alls trevligt. Det knakar i alla hörn och fönstren låter som om dom snart ska flyga in. Tycker inte om detta!!

Hittade ett så bra snygga skor på
shopaholic. Kostar bara ca 500 nu. Så fina! Men ekonomi tror jag inte räcker till dom. Eller det gör den men då har jag inte mycket kvar. Så finns de bara till 41, dom kanske kan passa om jag har tur men.
Vill så gärna ha dom, men jag har ju nyss betsällt en klänning och en tröja. Får se hur jag gör. 

                                                  

nej ska nog gå och läsa något.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Gila

De där kollade jag på för ett atg sedan också, men då kostade dom typ 1000kr :P kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback