Äntligen

Äntligen är jag hemma! Åkte hem ifrån kl 06:45 och är hemma nu. Började att inventera på järnbolaget vid kl 7 och vi hållde på tills kl va ca 18:45. TRÖTT! Sen var det bara att åka hem och byta kläder och vandra upp till milano till laget. Mysigt!
Det var min dag det. Ska nog snart gå och lägga mig i soffan och kolla på tv.

Imorgon tror jag att jag ska vara duktig och göra lite skolarbete. Det behövs. Måste göra en bokrecention på bårde svenska och engelska (olika böcker), skriva klart om herkules och komma på om vad jag ska prata om på min redovisning. Vet inte om jag klarar av att ha redovisning för hela klassen. hmm? Kanske ska försöka välja något som jag  kan visa på film lite också. KAnske är lättare då? 


Nej nu orkar jag inget mer..

:)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback