Torsdag

Så sitter man här igen.

Har inte hänt så mycket idag heller. Vart i skolan och vart och simmat.

Så i morgon blir det att jag klipper mig. Behöver verkligen nu. Det var ett bra tag sedan. Ska nog klippa av mycket. Ska även till läkaren och se varför jag jämt har ont i armhålorna. Hoppas bara det inte är något fel. Det återstår att se.

Nu är vi klara med köket också. Det enda som fattas är lister. Så bild kommer när det är helt klart.

Har hittat många fina halsband på
KyssJohanna.
Synd att detta halsband bara fanns i grönt. Eller det skulle kankse passa till mina kläder. hmm


Någon av dessa halsband skulle jag vilja ha. Funderar starkt på att beställa men så är det ju pengar då. Har inte precis för mycket av det.


Detta är även fint och billigt. 150 kr tror jag




Har iaf vart in på H&M och skaffat mig en vår jacka. Hade 10% rabatt så jag passade på. Jackan skulle ha kostat 398 utan frakt och allt men nu fick jag allt för 398:- Mycket bra. Hoppas jag hinner handla lite i morgon men det är tveksamt. Behöver tröjor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback