Fredag

Har suttit och skrivit rätt mycket så försvann det.

Har vart ledig idag för jag har vart till läkaren. Det gick bra, han tror att det inte är någon fel. Bara att det är körtlarna som inte är bra. Så jag fick ta massa blodprover.

Har även vart i karlstad och klippt mig. Har till axlarna nu. Mycket nöjd även denna gång.

Lyckan var stor idag när posten kom. Fick brev från H&M. En rabatt check på 200 kr och en med 20%. Så jag var tvungen att gå in på H&M. Och detta fick jag med mig hem







Bilderna blev inte alls bra. Visar inte hur mönsterna ser ut. Mycket bättre i vekligheten.

Så till veckan är det sport lov. Känner att det behövs verkligen. Även om jag får träna på historian mycket för vi ska ha prov fredagen efter lovet och vi ska hinna göra 114 frågor. Det fixar sig nog.

Har inga stora planer fär sport lovet. Ska vila mig iaf, en sak som är säker. Så ska jag till karlstad till tisdagen. Med Johanna och Madde vad jag vet.
Och i morgon blir det melodifetival kväll hemma hos Johanna :)
Söndag blir det match i Filipstad.

Nej jag ska nog ta min nya solo och gå och lägga mig och sova. Många och där :)

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback