slut på sommarlovet

Tragiskt!  Hela sommarlovet har gått. och vad har jag gjort?  Iofs jag har vart med dom bästa och det har är ju det bästa med allt. men vi har inte gjort något alls. Okej  vi har vart till karlstad en gång. men men.
Vi har ändå haft det kul tillsammans. Tur att vi har varandra :)

Nu harvi även börjat packa. Vi har packat ner sakerna på uterum och några glas.


Imorgon kl 10 ska jag vara i skolan. Men vart i skolan är en annan sak. haha. Så typ vid halv så kommer madde och vi tar våra cyklar och drar till skolan.

Och i morgon börjar innebandyn. Äntligen! Hoppas det kommer funka. Jag ska inte ge mig!

Nej nu ska jag stänga av tv:n, städa kattlådor och gå upp.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Student 08

Innebandy är grymt kul! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback