Måndag

Denna dag så vaknade jag av att telefonen ringde. Alla som känner mig vet hur mycket jag avskyr det. Usch!

Men det var bara att gå upp. Sov ovanligt länge. Till 12:00. Äta, dryga migvid datorn, skriva sms till Gila, duscha och åka iväg ocharbeta. Fick gå hem 17:30 igen och åka på träning. så blir det sista träningen till onsdag också. Både roligt och tråkigt. Ska få bli kul att få börja innomhus.

Kvällen har jag tillbringat hemma hos Sandra men flickorna. Vi grillade och hat roligt som vanligt :)

Och nu sitter jag här i min ensamhet. Har iofs två katter på golvet men dom är helt utslagna.  Dom liggerså jäkla fult när dom sover. Plus att Busen piper när han sover. haha!

Funderar på att börja packa lite smått imorgon. För det kommer nog bli lite med tid när jagbörjar skolan.

Nej  ska kolla andra bloggar nu.


Bye!

Kommentarer
Postat av: Pelleamna

This is a very good site. Thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback