Utmaning

REGLER:
Varje spelare börjar med att skriva sex sanningar/
egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir
tagen ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg
och samtidigt ange reglerna för spelet. Slutligen
väljer bloggaren fem nya bloggare och gör en lista
av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller
hon en kommentar i deras gästbok/blogg för att
låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska
läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag undviker fester/byn för att jag bara har sett den negativa sidan med alkohol inblandat. Och det är ju en viss person som är skyldig.

2. Oftast har jag svårt att acceptera hur jag ser ut.

3. Jag är egentligen  väldigt kännslig, kan ta vissa saker väldigt hårt. Även om många inte tror det om mig.

4. Jag har fått vuxit upp mycket fortare än normalt.

5. Jag ska kunna allt direkt jag provar något annars blir jag bara besviken. 
 
6. Vänner och famlij har en stor betydelse för mig.


Jag utmanar
Ida, Madde, Sandra, Johanna och Becka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback