Uppsatsen är klar!

Äntligen den är klar. Bytte ämne som jag skulle skirva om å fredags till migrationsverket. Har gjort klart den på 2 dagar. Stolt över mig själv. Satt typ hela fredagen och hela dagen idag. Paniken har släppt.

Va ju till enköping i lördag. Rätt intressant att se. Funerar starkt på lumpen nu faktist. Men man blir lite nervös när rickard pratar på när man ska springa 2 km med alla packning. Kan ju säga att den var inte lätt precis. 
Men fick se mycket roligt. Tex dom visade upp på ett fält där några anfalloch sköt. Lägger upp bilder i morgon. Tror vi ska dit till våren också.
På vägen hem så åkte vi in på ikea och handlade. Blev några nya lampor, ljus, mattor m.m.

var också in på alla sko butiker i enköping men hittade inte ett par skor som passade. Vaddå missbilade fötter. Stör mig! Fattar inte varför dom inte kan göra större storlekar på skor. Nej man ska storlek 37 högst eller nått. Den dagen jag hittar ett par fina stövlar jag kan ha kommer jag bli överlycklig.

Nej ska gå och kolla på tv nu.


Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback