Torsdag

Ska nog snart sova, är inte så trött men ändå. Finns ju inte så mycket att göra just nu.
Har vart en riktig lat dag idag, legat i sängen, kollat på film med älsklingen och tapetserat. Är snart klar med hallen. Sen blir det köket.

Ska bli riktigt roligt i morgon hoppas jag. Hoppas allt blir nu som man ha tänkt sig. Kläder måste jag ju välja ut också, inga vardagliga kläder.

måste få ta på ett jacka och ett par stövlar snart. Jag ser mig stövlarna framför mig, svart mocka, kilklack och run tå. Ska hitta dom snart :)

nej måste gå och städa kattlådorna och sedan sova. Måste ju upp senast 10 i morgon.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Gila

Kollar laredoute? tror de finns sånna där..om jag minns rätt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback