Lördag

Så var ännu en lördag över.
Spelade match idag också, gick inte så himla bra men vi kämpade iaf. Men en ska iaf sluta klaga på allt, inte för att hon läser min blogg men ändå.

Efter matchen bar det av hem, trodde att vi skulle till karlstad idag som mamma pratade på igår. Men icke, ska aldrig mer lyssna på när hon säger att vi ska någon stanns. Så jag blev rätt iritterad på henne, så jag gick upp på mitt rum och sov.
Busen vart ledsen när jag stängde in mig på mitt rum. Stackare :)

Imorgon ska ska jag och mamma till min moster en sväng, sen hoppas jag att jag får komma till Jimmie! SKulle ha vart där idag men mamma hade inge lust att skjutsa mig och så har den sista bussen gått :(

Älskar Jimmie av hela mitt hjärta! Han är faktist den enda jag kan kolla i ögonen riktigt länge. (Tycker det är obehagligt annars att kolla i ögon länge) ♥

Måste göra klart min uppsats också, menade göra de undewr heljen men det blir inte saå. får ta det till tisdan.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback