Fredag

Äntligen fredag!

Ska egentligen hålla på med min uppsats men var tvungen att smyga mig in här på min blogg :)

Rätt bra dag idag. Började 9:20 idag men åkte med mamma kl 08:50. Första lektionen var matte prov, tror det gick ganska bra iaf. Innan kändes det som om jag hade fått feber, det var alldeles varmt. Jobbigt. men det gick över. Sen var det svenska, fick alla rätt på läxförhöret på svåra ord som man inte hör så ofta. Börjar bli riktigt duktig i skolan. Gött! Sedan så var det lunch, känndes som jag skulle svälta ihjälp på svenskan.
Lång lunch och håltimme var det innan historian som började med yttligare ett läxförhör, tror jag fick fullt där också :) stort + till mig. ;)

Nej ska nog ge mig på uppsatsen nu. Vill inte men måste.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback