vinter frost

Äntligen är det minus grader ute. Det var faktist på tiden nu.

I går så vann mitt lag sin match. Själv satt jag i sekretariatet (stav?) plus madde också. Men iaf dom vann med 7-2, riktigt bra.
Har fortfarande sjuk så det blir ingen träning frö mig i kväll, men bara för att jag är sjuk så håller jag mig inte borta från älvstranden inte, ska ner och kolla.
Dm på onsdag, lite tveksamt om jag kan/får vara med. Men annars blir jag med och kollar.

Mamma och jag var också ut i går och handlade julklappar till mig och Rickard. Jag vet det mesta nu, men bättre att jag vet att jag får något jag vill ha än att jag blir besviken. Kommer få en så fin klänning/tunika. Älskar den!

Ska förhoppningsvis snart och hämta mamma.

I morgon så ska jag, Gila och Sofia ut och köpa lite julklappar. Ska hitta något till Jimmie och kankse något till Rickard. Och det kanske blir något till mig själv också, vem vet :)

Nej nu får det vara nog.

Bye!

Kommentarer
Postat av: Trondnicoline

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

Postat av: BabyMamaDrama - by Caroline

Hej! fin blogg!!!

ska vi följa varandra på bloglovin?



För ny musik kolla också gärna in: http://coolwhateva.blogg.se/

2009-08-21 @ 12:08:15
URL: http://babymamadrama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback