Torsdag

Så vart det torsdag.

Vart i skolan idag som vanligt. Dryg dag men det gick. Efter skolan så gick jag, Johanna och Ida ut på Hagfors. Köpte mig ett linne för 50 kr på L-store. (älskar REA) :) och en tröja till mamma i juklapp. Kollade lite också på vad jag ska köpa till Jimmie.

I morgon så blir det skolan och sedan lucia träning. Sen vet jag inget mer.
Lördag- Vet inget mer än att gå lucia på kvällen.

Så blir nog min  helg plus att jag måste göra massa historia. SKulle ha gjort det idag, men jag orkar inte. ÄR ju hel slut efter man kommer hem från skolan. Måste ta tag i det här nu!

Dagen/kvällen/natten innan lucia så ska jag och några vänner lussevaka, fast inte på alla andras sätt. Vi kör på med att baka lussekatter, pepparkakor. Grejer de! Och vi blir hemma hos mig. Mammas idée.
Lägger nog upp några bilder från den kvällen, ifall jag tar några vill säga.

Nej har inget mer just nu.

Bye!

jo en sak Malin♥Jimmie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback